Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Tuesday, June 28, 2011

Demam Transformer ..

Salam,
arini masuk keje awal pg terus aku online beli tiket Transformer..almaklumla..arinikan 1st day cite ni kuar..so ibarat pisang goreng panas laa..lgpn dh lme xg tgk cite kat wayang..cer teka...aku beli online tiket 9.30am..seat dh hbs dr petang sampai mlm..adoiiii..yg ade pn seat 9.15pm..baris dua dr depan..jenuh laaaa mendongak..dekat sejam aku pikir..last, decide nk amik seat kul 6.15pm...hbs je keje terus pecut ke panggung...nsb baik still ade lg kosong..(couple seat sahaja)..blasah je laaaa...aku duduk dgn ida je pon...hehe..janji dpt tgk transformer...

hehe..saje nk kabor, pg2 buta sblm g keje, sempat la aku drive thru KFC..merasa breakfast set..hehe..TERBAEK...

Bahan bukti...hoyehh!!!

tunjuk skali lg...background pic sndri tu..pc kat opis..

memandangkan aku beli 2 tiket...terpaksa la aku lelong tiket 9.15pm tu kat fesbuk..nsb bek ade pembeli..hehe...(KOMI FAHMI...tq yer encik pembeli...deal!!!)


Korang nak tau x...disebabkan aku blk keje terus ke panggung..jenuh la aku memecut..still lewat 15min...terkedek2 aku lari..kalau boleh, xmau miss even seminit pn..bila masuk je pintu, manusia pertama yg aku nmpak adalah si xbf aku....syawal ngok ngek kepala kemek tu...duduk betul2 sebelah couple seat aku..aishhh..menyampah betul...xder time lain ke nak tgk...hmmm, sume ni keje Allah kan..aku plak...xsedap duduk la..hati agak PANASSSSS....siap pegang2 tgn..gelek2...mcm hape je tah..nak dijadikan cerita..awek dia p toilet, tersadung kerusi..trus jatuh tersungkur..hohohohohoh...aku dgn ida gelak paling kuat dlm tu..xtahannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......tu la....daulat..hehehehe..PUAS HATI aku....hmmm...skrg aku tahu, dan akan beringat smpai mati....lelaki ni rupanya diam2 berisi....ibarat DONT SANGKA CLEAR WATER NO BOYA!!!....KAN????

No comments:

Post a Comment