Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Tuesday, July 12, 2011

Ops 'BERSIH'

Salam,
minggu ni ade mood nk BERSIH kan bilik...hoho..dh lama xdecorate bilik..since aku form 1 lg rsenye...tetibe lak rse nk kemas, hias2..hehe..semalam aku telah meroger fahmi & chik utk tolong aku mengecat bilik..upahnya spagethi spesel aku...wakakakakakkaa...memandangkan masing2 bz dgn jadual, maka terpaksa la kerje mengecat ni dibuat di mlm hari..around kul 9.30 jugak la kitorang start..siap sume around 1.30..credit to chik & fahmi...caaayanggg dorg..terharu aku!!!..xsangka dorg siap tlg aku kemas bilik, angkat brg berat2 lg...

chik..mandur hari tersebut!!!

1 layer baru...tunggu nak dabel cat..hehehe..fahmi cat mmg terbaekkk~~

chik punya angkara...mengamok aku!!!...chik kata "ala...beli ja cover baru bru Rm5!!!..."

Onar ke-2 dr chik!!!

 panjang sungguh riwayat air-cond dlm bilik aku..since aku form 1...kira2 14tahun dah usia benda alah ni...berjasa!!!

cat kaler pink bertukar oren...pelik aku...........dlm katalog lain kaler..hmm..


p/s: nnt aku story alkesah aku design bilik baru aku yer...esok nak kene sambung kemas lg...aku dh ajak geng darjah 6 (anak jiran) utk tlg mengemas..daa...opsss..lupe...TQ chik & Fahmi..jasa kalian sgt aku kenang.

No comments:

Post a Comment