Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Saturday, June 11, 2011

Riang Ria Cuti Sekolah

Salam,
Post arini nk cite ttg aktiviti aku sepanjang mnggu pertama cuti sekolah...

Layan cheese cake secret recipe+milo ais...terbaek...

Layan X-Men..not bad la cite die...

Mauk 7e jumpe aiskrim ni...comel kan...sbbtu aku beli..nk mkn pn syg.... rm1.20 jer..

Kenduri umh Saifun (jiran aku)....huhu....bukan sukati snap jer..ni aku masak sndri tau..daging masak kicap..utk jemaah masjid dtg baca yasin kat umh Saifun..

Strawberi+tomato celup chocolate..mmg sedap.....blk je keje, tgk2 dh siap hidang atas meja..kredit for my mom...

Ni spek aku yg paaaaaling aku syg..act, spek ni xbf aku yg punye..die tertinggal dlm dashboard kete..dah clash, mls la aku nk pulangkan balik...jd harta aku sudahhhh~~~hahahah...bentuk muka aku sgt2 sesuai dgn spek ni & aku mmg ssgt2 susah nk cari spek yg sesuai xkira la ori atau x..so, kalau ade sesape jumpe spek ni jual kat mane2...plsssss..tlg bgtau ekh...aku nk sgt beli...yg ni dah pecah kat tepi..so sad....aku pnh tnye xbf dulu, spek ni beli kat mne.....dia kata "B beli kat Jepun daaaa"....adoila....bila time aku nk terbang beli kt sne??? huhuhu....retak pon retak la...janji aku suke..kalau u all nmpk aku pakai spek retak ni..wat2 xnmpk jer la yer...hehehe...daaa~~

No comments:

Post a Comment