Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Wednesday, June 1, 2011

Kungfu Panda vs Me as Panda

Salam,

Last nite p tgk Kungfu Panda 2..mmg best tgk cite tu..TERBAEK~~aku gelak non-stop dr mula sampai hbs..tp ade jugak certain2 part yg buat aku termenung panjang & terkedu..(time Po golek2...coooomel sgt!!!)....



the main point here yg aku nk story bukan sbb cite Kungfu Panda 2 ni...tp cerita disebalik nama PANDA tersebut...alkisahnya 3thn yg lps cite Kungfu Panda 1 release 1st day, aku p tgk dgn bf aku, Zul..skrg dh jd my x-bf....die sgt2 suke cite tu dan xdpt aku lupa dia gelak TAK HENGAT punyer....pendek cite die mmg suke la cite ni...asal die gelak, die toleh tgk aku..asal die toleh tgk aku....die gelak...ntah ape penyakit, aku pon xtau...katanya si Po tu comel mcm aku sebijik........sgt2 comel~~~ngee~~~

Maka sejak dari hari tersebut, die mula panggil aku panda...dimana sahaja..setiap ketika....PANDA..PANDA..PANDA...even dpn fmly dia & dpn fmly aku pn die panggi aku panda..dlm hati ade bengkak jugak la bila die panggil aku cenggitu..tp lama2 dh basi..syg punye pasal, aku rela ajer....lgpn die suke tiru mimik muke Po tu...mak die sndri pn marah sbb die slalu buli aku dgn nama panggilan konon manja...PANDA tu...

Si Zul ni pegi Korea berbulan2...kdg2 call aku pn..."Hello~~~my Panda...salam...."...tudia........still xlupa!!!
Si Zul ni pegi Jepun berbulan2...kdg2 call aku..."Hello~~Panda....".......then turun flight KLIA...usung patung2 NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS penuh luggage.....mmg xmalu dgn kengkwn..p shopping patung2 utk g..huhuhu
blk Malaysia pn......24jam dok Panda.......xhbs2.....

Aku sgt2 sygkan dia.....dan aku tau dia sgt2 sygkan aku...tp, atas sebab2 tertntu yg xdpt dielakkan...terputus ditgh jln..kita hanya mampu merancang..tuhan yg akan tentukan....sedih mmg sedih..tp mmg xleh lupa!!!! kdg2 terdetik dlm hati..andainya sidia menonton cerita Kungfu Panda 2 ni.......mcm nk tuju ucapan jer..cewahhh..hehehe..'KENANG DAKU DALAM DOAMU...' :)




Lps tgk cite Kungfu Panda 2 ni....aku tido dgn tersenyum..dgn harapan.....sidia pn akan tersenyum....daaa~~~

No comments:

Post a Comment