Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Friday, August 19, 2011

Sifat Manusia

Salam,
Manusia xpernah bersyukur dgn apa yg dia perolehi/miliki..mereka sentiasa mahukan yg LEBIH...ya, manusia perlu memilih yg terbaik utk dirinya..siapa yg xnak memiiki YG TERBAIK...aku pun nak..tp, kita kena bersyukur dan menjaga dgn baik apa yg ada didepan mata..juga kurniaan tuhan..sesuatu xkan berlaku tanpa izinNya...jgn kita terlalu merungut atau abaikannya kerana Allah akan menarik balik apa yg diberinya...kemudian, barulah nak menyesal..itulah sifat manusia...

Aku??? gadis yg sentiasa mahukan yg terbaik dlm hidup. sentiasa ada sifat tidak mudah menyerah kalah dan suka mencuba dan tidak serik...prinsip aku, manusia perlu diberi peluang....dan aku selalu bersikap positif dengan sentiasa berbaik2 dgn semua org yg aku kenal sehingga org tersebut cemarkan kebaikan aku padanya..tetapi................................jgn cuba mengambil kesempatan kerana aku punya angin tersendiri yg kdg2 xdpt diduga kekuasaannya...kau disana sedang menguji kesabaranku...berhati2lah dlm menjaga hati & perasaan aku..kerana aku terlalu menjagamu...sekali aku pergi, aku xkan kembali....kerana aku xsuka menanti pd perkara yg xpasti...

p/s: hatiku ibarat tersimpan dlm bekas kaca...pertama TELAH kau ketuk2 (dgn kata2), kedua menanti retak, ketiga menunggu pecah...

No comments:

Post a Comment