Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Tuesday, June 11, 2013

Murah Rezeki

Assalammualaikum w.r.t,

          Entri kali ni nak cerita tentang aktiviti makan2 dengan family kak ta (makan lagi!!!..hehe~~) For intro, yer!!!! saya dan makanan memang tak dapat dipisahkan. Betapa nikmatnya dapat merasai dan menikmati setiap rezeki yang Allah SWT beri dan saya sangat2 menghargai setiap rezeki yang Allah SWT beri...kebetulan saya memang seorang hamba Allah SWT yg sangat murah rezeki.....alhamdulillah, syukur..kadang2 kalau terbayang atau terdetik dalam hati nak makan sesuatu, esok pasti akan dapat makanan yang dihajati..Thank You Allah SWT..

          Okay, Kak Ta ni adik jiran mertua saya kat Alor Star. Saya baru je kenal diorang (sbb baru je 6 bulan kawin). Kak Ta ni mcm kakak ipar dia kat Taman Titiwangsa tu (i call her Cik Pah)..dorang sangat2 mesra dan ramah..both!!!..walau sehari kenal dah mcm bertahun..dan saya sangat senang dgn both of them. (tetiba rindu Cik Pah...mnggu lepas bertembung dgn cik pah kat tgh jalan depan taman, dia lambai laju2 dr dlm kete..waaaa..meriahnya..sgt rasa diterima dihati Cik Pah...hehe~~)

          Kak Ta's family pn sgt2 best..blanja our family makan besar kat Kelana Jaya smpai buncit perut..(habis diet i)...tak cukup dengan makan kat restaurant, kak ta siap 'tapau' barang2 Nestle lg dlm beg besar as gift (sampai sekarang tak habis makan lagi...dengan sos+milo+nescafe+ice lemon tea+maggie) kan saya cakap, saya murah rezeki..hehe..Thanks Kak Ta & hubby..murah rezeki Kak Ta lepas ni...amin..org yg kind hearted mcm Kak Ta pun mesti selalu murah rezeki....dan saya mendoakan yang baik2 saja utk Kak Ta sekeluarga & i like Danial (anak bujang Kak Ta) sbb dia suka layan saya...bawa saya jalan2 tgk kolam kat Villa..hehe..smart boy!!!

# InsyaAllah, ada peluang & kesempatan....satu hari nnt turn i & hubby pulak yg belanja Kak Ta sekeluarga makan besar..amin..hehehe..jeles kat Kak Ta sbb dia nmpak mcm kakak pada anak2 dara dia...am i right dear??? Bye................


Peace...syarina & jeje senyum ajer...


Wow.....tak sabar nak santap..


Jeje....


Haaaaaa.....kan betul saya cakap, makan besar~~ ni!!!!

No comments:

Post a Comment