Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Sunday, June 9, 2013

I'M BACK!!!!!!

Assalamualaikum wrt,

         Waaaaa......dah lame x update sesuatu kat page ni. Lepas bergelar seorang isteri bulan 12 aritu sampai sekarang menyepi tanpa khabar berita. Saya agak busy menguruskan rumah tangga dan meneruskan perjuangan yang belum selesai sebagai seorang siswi di Institut Pendidikan Guru, Kampus Perempuan Melayu Melaka. Saya telah menghabiskan praktikum yg bermula dr bulan Januari hingga Mei dan sekarang saya terlalu free untuk update status kat sini..Ramai rakan terdekat bertnya ttg blog ni & saya agak terharu & teruja & xsangka dengan sambutan yang agak sedikit luarbiasa terhadap blog saya ni...rupanya masih ada yang minat nak tau tentang dunia saya yer....love utk kamu semua.....yang xsuke tu, buat2 la suke yer,.....love utk kamu jugak. So, be ready yer darling2 sume.............. i'm back!!!!!!!!!!!!



Peace....


# Tengah ade mood nak tukar banner, background bagai.......kasi BERSIH page ni...hehe

No comments:

Post a Comment