Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Tuesday, September 13, 2011

Sek Men Teknik Jln Stadium (Sek Men Vokasional)

Salam,
kpd sesape rakan seangkatan yg rindu dgn tempat kita study dulu...nah, aku uploadkan pic sekolah.....batch 2000/2001..rindu woooo...tiap2 ari blk keje, aku lalu sini..kdg2 jem, sangkut betul2 dpn sekolah..trgt zaman kanak2 rebina dulu (zaman comot aku)...rindu la pulok dgn geng2 PPN1 & PPN2............dan teringat kes bukit ayaq (rombongan sndri...)...part paling best, aku leh buat surat kebenaran palsu utk rombongan ke perlis....perghhhhh....kire mastermind la tahun tu...dgn saidatul wahida, nurul azura, bulat, munnie, masyitoh & sume2 la......kat sini jugak la aku kenal erti remaja..hehehehehehe...






p/s:pic agak kureng jelas sbb gune hp jer....sambil2 drive....

No comments:

Post a Comment