Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Monday, September 12, 2011

Org len bz BLUETOOTH..aku YELLOW TOOTH..

Salam,
Entri kalini nk cite ttg gigi...arini kitorg ber2 pegi klinik kesihatan kolej tentera udara alor star utk membersihkan karang2 gigi yg ade...1st, sara buat..aku seram sejuk je..almaklumlahhhh sbb aku xpnh buat..sara dah penah buat 3kali..kire pro dh...ngilu je dengar bunyi mesin....org yg merawat kami adalah kawan aku...cik lan...''jasamu dikenang'..nnt kami blanje kfc yer....tq sgt2 sbb tlg cuci gigi cik lin free of charge..

Korang boleh tgk dlm pic2 ni..betapa takutnya aku & betapa yakinnya si sara...then, bila dh setel semua....taraaaaaaaaaaa...gigi aku dh cantik.cuma kaler je kuning..tggu kaya sket, baru nk putihkan gigi...ni la habuan kalau pagi2 asyik minum kopi...







No comments:

Post a Comment