Holla...

its all about me, myself & i..thanks for those who are willing to read the post..daaa...

Wednesday, May 4, 2011

The New Me..

Bukan xberterima kasih krn diterima bekerja di tempat tuuuuutttttttt...(rahsia) tp, kesabaran terbatas sudah. Sebagai Warehouse & Logistic Executive disitu, aku telah menjalankan tugas dgn telus dan amanah. Apakan daya, atas sebab2 tertentu yang tidak dpt dielakkan, aku terpaksa notice 24hours pd 27hb April 2011...Maaf xboleh bgtau disini krn terlalu open, kpd rakan2 yg mengenali NORHAZLINNA SAMSURI, mereka tau akan cerita sebenar disebalik semua ini..kerana mereke turut melihat & merasa apa yg aku terpaksa tempuhi...& dugaannya, hanya Allah yg tahu..dah la....xmo touching2...sob~~sob~~

Arini 3hb Mei 2011 aku start kje kat company di area2 tmn perindustrian kristal...(Amy Lambretta rekemen..) sebagai seorg kerani, kerja2 aku hanyalah menaip data, rekod system dibwh aircond..(gaji lebih kurang dr jwtn dahulu...) huhu..syukur alhamdulillah...akhirnya bekerja bwh aircond sehingga memaksa aku memakai sweater stiap hari..(kdg2 tutup terus..sejuk gedi..) dan disini bermula lagi sebuah kehidupan baru buat aku.

Utk sebulan ni, aku bz memutihkan kembali kulit aku yg teruk terbakar dek sinaran matahari waktu keje dulu. Kalau ade yg melihat kulit aku mengelupas atau terkopek seperti kulit ular tu...buat2 xtau aje la yer...aku sedang menggunakan produk Nouvelles Visages kegemaran aku yg xboleh aku pakai dulu (time keje kat warehouse)...dan kulit aku kembali pulih skrg..tgn dan kaki yang merekah mcm bendang kemarau..hampir pulih setelah disapu losyen & minyak t-oil setiap hari...InsyaAllah, NORHAZLINNA yg asal akan kembali...no more komplen yaa...org sekeliling rajin benar komplen ttg perubahan kulit aku yg hitam & berjerawat ni...even tok aku kat kampung pun sampai selak2 tudung aku..betapa berbelangnya muka aku di pipi..huhu...then, give me couple weeks...segalaya akan kembali seperti biasa...yeay... \o/

No comments:

Post a Comment